آلکالاین،

این روزها این نام در زمینه باتری زیاد به گوش می رسد و تقریبا اکثر افراد با آن آشنایی دارند. توان بسیار بالاتر از باطری های معمولی و تا 6 برابر بیشتر از باتری های روی- کربن (Super Heavy Duty) باعث محبوبیت بالای این باتری ها شده است. برای دستگاه هایی که مصرف باتری زیادی دارند استفاده از باتری های معمولی کاربردی ندارد. مثلا دستگاه های تست فشار خون یا قند خون که با استفاده از باتری کار می کنند نیاز به باتری هایی با توان بالا دارند که هر روز نیاز به تعویض باتری نباشد یا حتی اسباب بازی های کودکان که مدام خواهان روشن کردن آن هستند قطعا مصرف باتری بالایی دارند و استفاده از باتری های آلکالاین می تواند نیاز هر روزه به باتری را تغییر دهد و دستگاه هایی که از این مدل باتری استفاده می کنند تا مدت زمان نسبتا طولانی نیاز به تعویض باتری نداشته باشند. کنترل هوشمند تلویزیون های جدید هم مصرف باتری بالایی دارند که استفاده از باتری آلکالاین برای آنها توصیه می شود.

در صورتی که قصد خرید باتری معمولی را دارید پیشنهاد ما به شما 4 عدد باتری قلمی و 4 عدد باتری نیم قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty با قیمت مناسب می باشد.

در صورتی که قصد خرید باتری شارژی را دارید پیشنهاد ما به شما باتری شارژی قلمی camelion بسته 2 عددی به همراه چراغ قوه رایگان می باشد.

esalat

قیمت: 28100 تومان

etelaat

محصولات مرتبط