فروش اینترنتی محصولات مختلف

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوشی موبایل هوشمند سامسونگ

گوشی موبایل هوشمند سامسونگ

سامسونگ، شاید آشناترین نام در زمینه گوشی موبایل هوشمند باشد. بی شک اکثر کسانی که از موبایل های هوشمند یا اسمارت فون (smart phone) ها استفاده می کنند با گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ آشنایی دارند و مدل های مختلف آن را می شناسند. خیلی از افرادی که مدام در فکر تغییر و به روز بودن هستند هم دنبال مدل های جدید گوشی های سامسونگ هستند و به محض عرضه اقدام به خرید می کنند. گوشی های سری Galaxy Note, Galaxy S, Galaxy A از جمله معروف ترین سری های موبایل های سامسونگ هستند. موبایل های سامسونگ بخاطر عدم بروز مشکلات برخی دیگر از برندهای موبایل محبوبیت ویژه ای در بین کاربران گوشی های هوشمند پیدا کرده اند. شاید دلیل دیگر محبوبیت موبایل سامسونگ بخاطر راحتی خرید و فروش آن می باشد و به قول معروف همیشه در بورس است.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پد الکلی ضد عفونی بسته بندی

پد الکلی ضد عفونی بسته بندی

در روزهایی که بیماری کرونا همه گیر شده، ضدعفونی کردن وسایل و لوازم دم دستی امری بسیار ضروری برای در امان ماندن از ویروس کرونا می باشد. برای این کار استفاده از الکل پیشنهاد می شود اما چون همراه داشتن همیشه اسپری الکل شاید کمی سخت باشد و در این جاست که می توان از پدهای الکلی استفاده کرد. این پدها به صورت بسته بندی ارائه می شوند و می تواند تا مدتی شما را از خرید مجدد بی نیاز کند.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
دستمال توالت

دستمال توالت

استفاده از محصولات بهداشتی با کیفیت می تواند در حفظ سلامتی تاثیر زیادی داشته باشد. در بین محصولات سلولزی، دستمال توالت یک محصول پرکاربرد می باشد که این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا کاربرد بیشتری هم پیدا کرده است. استفاده از محصولات با کیفیت و نرم، همراه با جذب بالا نیاز مصرف کنندگان می باشد. در تولید و بسته بندی این محصول شرکت های تولید کننده خلاقیت به خرج داده اند و بسته بندی های متفاوتی ارائه داده اند. از جمله جالب ترین آنها می توان به شرکت ایزی پیک اشاره کرد. این شرکت با ارائه بسته بندی خاص و در عین حال کاربردی هم باعث برداشتن راحت دستمال شده و هم از آلودگی آن جلوگیری می کند. علاوه بر شرکت easy pick می تواند به نام های تجاری دیگری از جمله تنو، سافتلن، پاپیا، نانسی، پاکان، مرحبا، بی تا، حریر، وش، چشمک و ... اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
فلش مموری usb 2, usb 3, otg با ظرفیت های 8,16,32,64 گیگابایت

فلش مموری usb 2, usb 3, otg با ظرفیت های 8,16,32,64 گیگابایت

فلش مموری یکی از کاربردی ترین ابزارها برای نگهداری و انتقال اطلاعات می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی فلش مموری ها هم مدل های گوناگون با ظرفیت های 8, 16, 32, 64 یا بیشتر ، همچنین رابط های کاربری usb 2 , usb 3 , otg عرضه می شوند. شکل ظاهری فلش ها هم بر اساس نیاز کاربران از کوچک تا بزرگ، دارای درپوش یا بدون درپوش، چراغ دار یا بدون چراغ و ویژگی های دیگری طراحی می شوند.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7

ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7

بدون شک می توان ویندوز را محبوب ترین سیستم عامل کامپیوتر دانست. این موضوع را می توان از کاربرد این سیستم عامل و تعداد دفعات نصب آن روی سیستم های کامپیوتری دید. بعد از نسخه های قدیمی تر، ویندوز 7 تحولی بزرگ در سیستم های کامپیوتری ایجاد کرد و این نسخه محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرد و همچنان هم با توجه به اینکه مایکروسافت اعلام کرد دیگر از این نسخه پشتیبانی نمی کند باز هم شرکت های مختلف و کاربران خانگی در حال استفاده از این سیستم عامل هستند. بعد از استقبال کم از ویندوز 8 و 8.1، شرکت microsoft با انتشار ویندوز 10 که تلفیقی از ویندوزهای 7 و 8 بود توانست مجددا قشر زیادی از کاربران کامپیوتری را به سمت نسخه جدید سیستم عامل خود سوق دهد.

در این مطلب ما مدل های مختلفی از سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز را برای شما به صورت تفکیک شده لیست کرده ایم که شما می توانید سیستم عامل مورد نیاز خود را انتخاب و اقدام به خرید کنید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰