باتری قلمی شارژی کملیون مدل Always Ready Max در بسته بندی 2 عددی عرضه شده است و در بسته بندی این محصول یک عدد چراغ قوه LED کوچک هم به صورت رایگان قرار دارد. معمولا برای دستگاه هایی که نیاز به مصرف باتری زیادی دارند استفاده از باتری های معمولی مقرون به صرفه نیست و حتی بعضی از باتری های ضعیف تر روی این دستگاه ها قابل استفاده نیست. به همین علت استفاده از باتری های قابل شارژ توصیه می شود که هم با صرفه تر است و هم نیاز شما را به خرید مداوم باتری های بی کیفیت برطرف می کند. ظرفیت این باتری ها 2500 میلی آمپر می باشد که می تواند برای دستگاه هایی از قبیل دوربین دیجیتال، دستگاه های اندازه گیری فشار خون، ماشین های اسباب بازی و ... استفاده شود. عمر مفید باتری های شرکت کملیون بالا می باشد و می توانید با خیال راحت بارها و بارها این باتری ها را شارژ کنید و از آنها استفاده کنید. اندازه باتری های قلمی را به صورت AA هم نمایش می دهند که روی بسته بندی های باتری معمولا به این شکل درج شده است.

در صورتی که قصد خرید باتری آلکالاین را دارید پیشنهاد ما به شما 4 عدد باتری قلمی و 4 عدد باتری نیم قلمی آلکالاین کملیون مدل Digi Alkaline می باشد.

در صورتی که قصد خرید باتری معمولی را دارید پشنهاد ما به شما 4 عدد باتری قلمی و 4 عدد باتری نیم قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty با قیمت بسیار مناسب می باشد.

esalat

قیمت: 65500 تومان

etelaat

محصولات مرتبط