استفاده از هدفون ها برای گوش دادن به موسیقی همیشه لذت بخش بوده و می توانید موسیقی را با جزئیات کامل گوش دهید. همچنین استفاده از هدفون برای مکالمات تلفنی باعث می شود که دیگر نیازی به گرفتن موبایل خود روی گوشتان نباشد و از مخاطرات احتمالی این کار همچون به سرقت رفتن موبایل، زمین خوردن و ... جلوگیری شود. در گذشته استفاده از هدفون ها با توجه به اینکه سیم های مزاحم در هم پیچیده می شدند و بعضا باعث قطع شدن قسمتی از سیم هدفون شده و موجب آزار و اذیت کاربر می شدند ولی امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته، سیم های مزاحم حذف شده اند و هدفون های بی سیم  در مدل های مختلف وارد بازار شده اند و با توجه به کیفیت ساخت و شرکت های تولید کننده مبالغ مختلفی دارند همچنین شکل ظاهری متفاوت هدفون های بی سیم موجود در بازار باعث شده که هر کاربری با هر سلیقه ای که دارد بتواند هدفون wireless مناسب خود را پیدا کرده و از آن استفاده کند.

بعضی از هدفون های بی سیم یا wireless headphones به گونه ای طراحی شده اند که رطوبت و گرد و غبار به داخل آنها نفوذ نمی کند و برای زمان ورزش بسیار مناسب می باشند و با توجه به تعریق بدن هنگام ورزش و احتمال نفوذ رطوبت به داخل هدفون، مشکلی برای این گونه هدفون ها به وجود نمی آید.

 تعدادی از هدفون های بی سیم با قیمت مناسب (کمتر از صد هزار تومان) در زیر برای شما آماده شده که می توانید با کلیک روی هر کدام اطلاعات دقیقی از مشخصات آن را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید:

تعدادی از هدفون های بی سیم با کیفیت و اورجینال را در زیر برای شما آماده کرده ایم که می توانید با بررسی و مقایسه آنها اقدام به خرید بهترین مورد برای خود کنید:

تعدادی هدفون wireless با کیفیت و قیمت نسبتا مناسب هم برا شما لیست کرده ایم که از نظر قیمت و کیفیت مابین دو لیست بالا بوده و برای کاربرانی که به کیفیت اهمیت می دهند و نمی خواهند هزینه های میلیونی انجام دهند مناسب می باشد: